Frequently Asked Questions

Waarom zijn jullie bieren afgevuld in blik?

Onze bijzondere bieren stoppen wij het liefst in een een blik. Voor optimale versheid en veruit het meest milieuvriendelijk, maximaal recyclebaar en efficiënt in transport.

Wat maakt jullie bier zo bijzonder?

Wij hebben als een van de weinige brouwerijen in Nederland een eigen hopveld ‘De Hopperij’. Bovendien maken wij brouwrecepten met als uitgangspunt de hop. Verwacht dus geen hop uit Amerika of China, onze hop komt gewoon uit Kamerik. Daarnaast zijn vrijwel alle ingrediënten voor ons bier lokaal ingekocht. 

Hoe kan ik contactopnemen met de klantenservice?

Stuur je vraag naar info@odebier.nl en ons team staat voor je
klaar.

Hoe kan ik op de hoogteblijven van de ontwikkelingen van ODE?

Volg ons op de Socials en abonneer je op de nieuwsbrief.

Zijn er beperkingen opde hoeveelheid die ik kan bestellen?

In principe niet. Maar mocht je meer dan 100 blikken willen bestellen, neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

Zit er statiegeld op deblikken?

Jazeker! Vanaf 1 april 2023 is het voor producenten verplicht om statiegeld op blik te heffen. Lever
de blikken in bij een inleverautomaat en je krijgt €0,15 per blik terug. 

Leveren jullie internationaal?

Stuur ons een mailtje en we denken graag met je mee.

Mag iedereen ODE Bierbestellen?

Nee. Iedereen moet tenminste 18 jaar zijn om ODE Bier te mogen bestellen én te drinken.

Kan ik meehelpen met de teelt van hop?

Jep! Boer Aron kan alle hulp gebruiken, vooral bij de oogst van de hop in september. Stuur een email of laat een bericht achter op Instagram.